
Předěláváme stránky, aby byly přehlednější. Pokud by něco nefungovalo, dejte nám prosím vědět. Dotazy na šperky směřujte na Facebook. Děkujeme za pochopení
vícePředěláváme stránky, aby byly přehlednější. Pokud by něco nefungovalo, dejte nám prosím vědět. Dotazy na šperky směřujte na Facebook. Děkujeme za pochopení
víceVážení zákazníci, příjem zakázek pro Vánoce 2020 končí 1.11.2020. Po tomto datu negarantujeme dodání do 24.12.2020. Objednávky, u kterých netrváte na dodání do 24.12.2020 přijímáme i nadále.
víceZpůsob dopravy
Cena | Kdy budu mít balíček? | |
---|---|---|
Výdejní místo Bechyně | ZDARMA | Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. |
Zásilkovna - výdejní místa | 80 Kč | Pro vyzvednutí objednávky na výdejním místě prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. |
Česká pošta - doručení na adresu | 80 Kč | Česká pošta doručí přímo na vaši adresu |
Česká pošta, Zásilkovna - dobírka |
130 Kč | Česká pošta doručí přímo na vaši adresu; Zásilkovna - vyčkejte na informační SMS nebo email. Pozor, na některých pobočkách se nedá platit kartou |
Pozn. uvedené doby dodání platí, pokud je zboží skladem.
ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu
U objednávky účtujeme poštovné, které činí 80 Kč. Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.
Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Bechyni. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.
Výdejní místo:
EquiRáj
Plechamr 290
391 65 Bechyně
Je nutné si domluvit individuání termín, rádi Vám vyjdeme vstříct
Výdejní místa , ZÁSILKOVNA s.r.o.
Pro osobní odběr vašich zásilek za poplatek 80 Kč můžete využít také dalších 925 výdejních míst společnosti Zásilkovna, s.r.o., jejichž seznam naleznete zde
Objednáte-li si do 12 hod., zboží si můžete na zvoleném výdejním místě vyzvednout následující pracovní den.
Ve chvíli, kdy bude zboží doručeno na zvolené výdejní místo, zašle vám společnost Zásilkovna, s.r.o. SMS zprávu/e-mail s informací, že zásilka je připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 7 pracovních dní. Pokud to do 4. pracovního dne nestihnete, bude vám znovu odeslána SMS zpráva/e-mail s připomenutím. Zboží si můžete vyzvednout kdykoliv během dne podle otevírací doby daného výdejního místa. Ve většině výdejních míst je možné zásilku vyzvednout v době 9.00 – 18.00 hodin, na vybraných výdejních místech v Praze i o víkendu. Bližší informace o výdejním místě, naleznete v košíku po zvolení dopravy uloženky.
Zboží je na většině výdejních míst možné platit kartou i hotově.
Pohyb zásilky můžete sledovat zde
Pokud si nemůžete zásilku do daného termínu vyzvednout, budete o možnosti prodloužení uložení zásilky na zvoleném výdejním místě informování e-mailem od spol. Zásilkovna, s.r.o.