Novinky
Nové logo, stránky, nové šperky

Náš vánoční dárek pro vás...   Nové logo, nové webové stránky.  Jak se vám líbí?   Přes vánoční svátky jsme se naučily nové druhy zápletů, které vám budeme pod značkou MissMiriva postupně...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na váš e-mail?

Rady pro nakupující

Úvod Doporučujeme Rady pro nakupující

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna částkou 20 Kč při dopravě Českou poštou, PPL, Zásilkovna.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) PLATEBNÍ KARTY
Přijímáme platební karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

 

4) HOTOVĚ/KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při osobním odběru v Bechyni je možné platit hotově nebo platebními kartami.

 

 

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Poštovné je ZDARMA u objednávek nad 5 000 Kč.

Způsob dopravy

 CenaKdy budu mít balíček?
Výdejní místo Bechyně ZDARMA Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Zásilkovna - výdejní místa 55 Kč  Pro vyzvednutí objednávky na výdejním místě prosím vyčkejte na informační SMS nebo email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Česká pošta - doručení na adresu 60 Kč objednávky do 12:00 hod – vyzvednutí následující pracovní den na vybraném výdejním místě.
PPL - doručení na adresu 120 Kč objednávky do 16:00 hod - doručení následující pracovní den

Pozn. uvedené doby dodání platí, pokud je zboží skladem.

 

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 16 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.


ČESKÁ POŠTA – doručení na adresu

U objednávky účtujeme poštovné, které činí 60 Kč. Poštovné není účtováno při objednávce nad 5 000 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.


PPL

U objednávky účtujeme poštovné nebo poplatek za vyzvednutí na výdejních místech PPL ParcelShop, který činí 120 Kč. Poštovné není účtováno při objednávce nad 5 000 Kč.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v pracovní dny (8–18 hod).

Ve vybraných lokalitách (možno ověřit zde) je také možné zvolit večerní doručení a to od 17 do 21 hod.

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni zprávou nebo emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní. Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

 

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.


Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejním místě v Bechyni. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.


Výdejní místo:
EquiRáj
Plechamr 290
391 65 Bechyně
 
Po – Pá 15:00 – 19:00 hod.
Pokud nás chcete navštívit mimo tuto pracovní dobu, domluvte si individuání termín, rádi Vám vyjdeme vstříct
 

Výdejní místa , ZÁSILKOVNA s.r.o.

Kromě výdejního místa v Praze můžete pro osobní odběr vašich zásilek za poplatek 55 Kč (při objednávce nad 5 000 Kč ZDARMA) využít také dalších 925 výdejních míst společnosti Zásilkovna, s.r.o., jejichž seznam naleznete zde

Objednáte-li si do 12 hod., zboží si můžete na zvoleném výdejním místě vyzvednout následující pracovní den.

Ve chvíli, kdy bude zboží doručeno na zvolené výdejní místo, zašle vám společnost Zásilkovna, s.r.o. SMS zprávu/e-mail s informací, že zásilka je připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 7 pracovních dní. Pokud to do 4. pracovního dne nestihnete, bude vám znovu odeslána SMS zpráva/e-mail s připomenutím. Zboží si můžete vyzvednout kdykoliv během dne podle otevírací doby daného výdejního místa. Ve většině výdejních míst je možné zásilku vyzvednout v době 9.00 – 18.00 hodin, na vybraných výdejních místech v Praze i o víkendu. Bližší informace o výdejním místě, naleznete v košíku po zvolení dopravy uloženky.

Zboží je na většině výdejních míst možné platit kartou i hotově.

Pohyb zásilky můžete sledovat zde

Pokud si nemůžete zásilku do daného termínu vyzvednout, budete o možnosti prodloužení uložení zásilky na zvoleném výdejním místě informování e-mailem od spol. Zásilkovna, s.r.o.

 

SLEVOVÉ KUPÓNY A DÁRKOVÉ POUKAZY

Chcete-li uplatnit naše Dárkové poukazy v tištěné podobě, postupujte následovně: kupón zašlete na adresu Ivana Albrecht Štinglová, Plechamr 290, 391 65 Bechyně, nebo osobně předejte na téže adrese. Hodnota objednávky po odečtení všech slev nesmí být záporná. Platnost poukazu je 12 měsíců.

 

REKLAMACE

Záruční doba

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Na šperky vyrobené z obecného kovu, kůže, syntetické kůže, umělé hmoty a textilu poskytujeme záruku v délce 6 měsíců (v souladu s obchodními podmínkami našeho dodavatele).

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Pokud reklamujete kosmetické výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.

Adresa pro uplatnění reklamace:

Ivana Albrecht Štinglová, Plechamr 290, 391 65 Bechyně

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: ivana.stinglova@centrum.cz
Tel: 777 687 624

Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na našich výdejních místech:

v Bechyni: EquiRáj, Plechamr 290, 391 65 Bechyně

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Email: ivana.stinglova@centrum.cz
Tel: 777 687 624